Strony

23 lutego 2012

Catrice - Hidden World, zapowiedź!

Mogę się założyć, że kolejna informacja o limitowanej edycji Catrice - Hidden World jest już nudna, ale dla tych co nie wiedzą... Miło mi ogłosić, że na 99% będzie dostępna w Polsce! Według informacji z facebook'a Drogerii Natura limitowana edycja powinna się pojawić w dwóch pierwszych tygodniach marca



BAZA ROZŚWIETLAJĄCA
www.keystoourkarma.blogspot.com


RÓŻ W MUSIE
www.keystoourkarma.blogspot.com
  

LAKIERY DO PAZNOKCI

www.keystoourkarma.blogspot.com


BŁYSZCZYKI DO UST

www.keystoourkarma.blogspot.com


CIENIE W MUSIE

www.keystoourkarma.blogspot.com


KIESZONKOWE LUSTERKO

www.keystoourkarma.blogspot.com


Zdjęcia Hidden World dostępne są TUTAJ

Nie wiem jak Wy, ale ja już się nie mogę doczekać początku marca - znowu zacznie się bieganie po drogeriach ;)

Strasznie spodobały mi się błyszczyki oraz cienie w musie, rozświetlacz też jest ładny, ale podobny do tego z Essence, więc go sobie odpuszczę.

Wpadło Wam już coś w oko? :)

7 komentarzy:

  1. ładna kolekcja, mam nadzieję, ze będzie dostępna. A a propos wysyłki nagrody - złapałam jakiegoś paskudnego wirusa i siedzę do wtorku w domu, mam nadzieje, ze poczekasz jeszcze cierpliwie... bardzo Cię przepraszam za zwłokę :( ale zwłokami to jestem teraz ja :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza rozś. i jestem bardzo ciekawa tego różu :) Fajnie ,że coś nowego i miejmy nadzieje że pojawi sie niedługo na naszym rynku pl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och żeby tak jeszcze za darmo w tych drogeriach było ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wszystko zmacałam w Niemczech i mam jeden lakier z tej limitki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że uda mi się coś zmacać, bo wiadomo jak to u nas z limitkami ;)

      Usuń
  5. Chcę różowy lakier i cienie! I już!! Jak nie to się popłecze eee

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do dyskusji...