Strony

3 czerwca 2012

Rimmel - kryjący korektor rozświetlający z serii Wake me Up, nr 010 Ivory

Cześć,

Powoli wracam do żywych. Cieszę się, że w końcu mam czas, żeby pobyć tutaj dłużej niż 5 minut. Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku, bo mnie złapał jakiś egzystencjalny dół i czuję się jakoś tak, za przeproszeniem, do dupy.

Ale koniec marudzenia, opowiem Wam o moim ulubionym korektorze pod oczy z firmy Rimmel.


Korektor pochodzi z serii Wake me Up (recenzja podkładu), znajduje się w 7ml opakowaniu, jest ważny 24 miesiące od otwarcia i podobnie jak podkład posiada pomarańczową nakrętkę, przez co łatwo go znaleźć.

Pierwszy korektor Rimmel, który pobudza i rozświetla okolice oczu. W całości kryje przebarwienia i inne niedoskonałości. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia.
Zawiera peptydy i nawilżający kompleks witaminowy. 


Korektor nakładamy za pomocą gąbeczki - osobiście nie widzę plusów, czy też minusów tego sposobu aplikacji i tak później wklepuję wszystko palcami. Jego konsystencja jest kremowa, dobrze się rozprowadza - nie zasycha szybko.


Kolor jaki posiadam to nr 010 Ivory, czyli najjaśniejszy z dostępnych odcieni - jest bodajże jeszcze jeden, ciemniejszy kolor. O dziwo, korektor jest jasny i ładnie stapia się ze skórą wokół oczu, przez co jest praktycznie niewidoczny.

Produkt nie posiada żadnego zapachu (no dobra, ja nic nie czuję), słabo kryje ale za to ładnie rozświetla skórę wokół oczu - po użyciu spojrzenie nabiera blasku i wyglądam o wiele lepiej niż bez niego. Generalnie wpatrywałam się w niego dosyć długo, aby zobaczyć czy posiada jakieś drobinki - niestety niczego się nie doszukałam, więc uznajmy, że jest bezdrobinkowy ;)

Kolejna rzecz, która mnie w nim urzekła to to, że korektor nie zbiera się w załamaniach, nie roluje się, nie robi plam i wszystkich innych niefajnych rzeczy, jakie może robić korektor i do tego wytrzymuje cały dzień.

Nie zauważyłam również aby przesuszał / nawilżał skórę wokół oczu czy też ją podrażniał.

Podsumowując - ja jestem bardzo z niego zadowolona i mogę go Wam polecić, zwłaszcza że 18 czerwca w drogeriach Rossmann będzie on w promocji za 10,79zł :)


Używałyście go? 
Jesteście tak jak ja z niego zadowolone, czy może jest to bubel roku (bo takie opinie też się trafiają)? :)

27 komentarzy:

  1. No to 18 czerwca udaję się do Rossmanna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam sie nad nim ale jeszcze się waham:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 18 czerwca powiadasz;) chętnie się po niego wybiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zdążysz. Pewnego dnia, tj. 9 czerwca, wybrałam się po Bella NEW Panty, wkładki. Były po 3,29 /60 szt./. Chciałam tylko jedno opakowanie, ale jakaś pani wykupiła wszystko zaraz po otwarciu sklepu. Chore! Musisz pojść do sklepu zaraz po otwarciu, aby mieć pewność zakupu :) Pozdrawiam Joleczka

      Usuń
  5. Mnie on niestety całkowicie nie pasuje, strasznie wchodzi w załamania i nie fajnie później to wygląda, dodatkowo najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio szukam czegoś dobrego pod oczy. Póki co trafiałam tylko na buble, więc może ten się u mnie sprawdzi. :)
    Btw. zapraszam już niedługo "do siebie". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to czekamy do 18 czerwca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy:) myślałam, że jest dużo droższy, ale skoro zdarza się w takich cenach to z przyjemnością go wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy jestem gotowa zdradzić swój korektor Maybelline, ale ta cena kusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie korektory z Rimella ale tego jeszcze nie mialam wyglada naprawde ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ! niezła promocja będzie:) używałam z tej serii podkładu i bardzo miło go wspominam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten korektor i bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie zapomnę, to się wybiorę po niego ;D
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog .
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ,również można dodawać.
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania;*

    OdpowiedzUsuń
  15. mam zamiar go kupić na tej wielkiej promocji, o ile uda mi się go dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. w chwili obecnej szukam nowego korektora więc kto wie, może to będzie właśnie ten. Zwłaszcza, że mnie zachęciłaś swoją recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  17. korektor jest super. tak w Rossmannie 18.06 na promocji aczkolwiek ja kupiłam w sklepie Pepco za 9,90 :) wiec jeszcze taniej . pozdrawiam malwina

    OdpowiedzUsuń
  18. kupie sobie ;D swietny blog ! ♥ obserwuje i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mega lubię ten podkład, mimo tłustej cery mnie rozświetla i w efekcie wyglądam o wiele lepiej, chętnie wypróbuje korektor jak będę po porodzie walczyć z zarwanymi nocami :D

    http://alwaysthetallest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować :)
    Zapraszam do mnie :):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten podkład. Jest śietny. Idealnie matuje, zaktywa niedoskonałości itp. jeden z najlepszych jakie miałam.. : )
    ZApraszam do mniee ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam korektor z Astora, nie wiem czy z Rimela kiedyś kupię ale na pewno jak mi się moje 3 zakończą

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba kupię, potrzebuję czegoś taniego.

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do dyskusji...