Strony

23 lutego 2017

Semilac - 179 Midnight Samba z kolekcji Dance Flow

Na początku roku firma Semilac wypuściła na rynek nową kolekcję lakierów hybrydowych Dance Flow, która składa się z 9 kolorów. Długo przechodziłam obojętnie obok nich, na zdjęciach na FB czy oficjalnej stronie mnie nie zachwycił absolutnie żaden kolor i uznałam, że lepiej dla mnie - przynajmniej nic nie kupię. Jednak idąc po przysłowiowe pierdoły do sklepu - pilniczki, bloczki itd. - ujrzałam 179 Midnight Samba na żywo i przepadłam.



Inspiracja: Ekspresja i energia brazylijskich rytmów. Karnawał płonie ciepłem naszych serc i wypełnia głowy tysiącem niegrzecznych myśli. Czas podkręcić tempo i zanurzyć się w ponętnych rytmach ulic Rio De Janeiro! Rozświetl noc kolorami swojego wnętrza!


Charakterystyka: Mieszanka srebrnej i czerwonej drobinki tworząca efekt opalizującego, ciemno-różowego złota.

cała kolekcja
Swoboda i emocje, które pulsują w naszych sercach. Radość, którą dzielimy z innymi. Sztuka, która mówi, że jesteśmy czymś więcej niż przemijaniem. To wszystko reprezentuje taniec i inspirowana nim kolekcja Dance Flow. Uwielbiamy to, jak taniec przenosi nas do innego wymiaru, gdzie bez skrępowania możemy wyrażać siebie i swój nastrój. Zamknięte w bańce, zapominamy o świecie zewnętrznym. Wyruszamy w mikro podróż do miejsca czystej ekscytacji. Głębia naszych doznań nie podlega ocenie. 
Kolekcja Dance Flow to energia, która przeszywa nasze ciała pośród różnorodnych technik tanecznych. Bezpruderyjnie, seksownie, zabójczo. Zawsze autentycznie i z błyskiem! 
Zatańczymy?



Połączenie srebra i czerwieni daje przepiękny efekt. To była miłość od drugiego spojrzenia ;) Standardowo lakier znajduje się w 7ml buteleczce, za którą zapłacimy 29zł.

Lakier dobrze się rozprowadza na paznokciach, jest gęsty przez co ze spokojem możemy pomalować wszystkie paznokcie bez obawy, że zalejemy skórki. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy. Na chwilę obecną, jest to mój ulubiony kolor ze wszystkich, które posiadam.





Moja przygoda z hybrydami rozpoczęła się w listopadzie 2016r., także stale się uczę i wiem, że daleko mi do perfekcji. Też miałyście problem ze zmianą kształtu paznokci? Całe życie nosiłam spiłowane na kwadrat i ciężko mi przestawić się na coś innego ale będę próbować :)

Który z lakierów Dance Flow podoba Wam się najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Ładna błyskotka :) 180 i 181 też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 185 mnie bardzo kusi :D śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się zdecydować który kolor z tej semilackowej kolekcji zamówić.. coś czuje że wpadnie ich kilka :p

    OdpowiedzUsuń
  4. 58 yr old Account Coordinator Fonz Rowbrey, hailing from Burlington enjoys watching movies like "Swarm, The" and Graffiti. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Ferrari 250 GT LWB California. Wiecej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do dyskusji...