Strony

27 listopada 2011

Essence - Circus Circus, zapowiedź!

Jak większości z Was wiadomo szaleństwo Essence dopiero się rozpoczęło, a wszystko za sprawą nowej limitowanej edycji kosmetyków Vampire's Love. Po części dosięgło także i mnie - polowałam na lakiery, a że wszystkie wymiotło w mgnieniu oka, to kupiłam inny niż chciałam - ale będę polować dalej! Postaram się coś więcej napisać o nim jutro, jak porobię zdjęcia.

Tymczasem w internecie możemy natknąć się już od dawna na informacje odnośnie kolejnej limitowanej edycji Circus Circus, która będzie dostępna u nas prawdopodobnie na początku grudnia.


Kolekcja nawiązuje, zresztą nie trudno się domyślić, do cyrku. Znajdziemy tutaj bardzo dużo złota, co dla mnie - osoby która za złotem szczególnie nie przepada - nie jest dobra informacja, no ale pożyjemy zobaczymy, ostatecznie pewnie i tak coś kupię. W skład kolekcji wchodzą:


WODA TOALETOWA

zdjęcia pochodzą ze strony www.zeberka.pl

Każde przedstawienie ma swoją własną gwiazdę. W tej kolekcji taką gwiazdą jest wspaniała woda toaletowa we wspaniałym opakowaniu. Kuszący i uwodzicielski zapach uzupełni Twój wygląd, aby spełnić marzenia.

Powiem szczerze, że jestem bardzo ciekawa zapachu, ponieważ buteleczka mnie urzekła. Niby nic, ale jednak takie "szczegóły" przyciągają uwagę i sądzę, że nie jestem jedyną osobą, która chciałaby mięć tę wodę toaletową tylko ze względu na to, że ładnie wygląda.


PERFUMETKA


Jeśli jeszcze nie masz dosyć tego niebiańskiego zapachu i chciałabyś wziąć go ze sobą gdziekolwiek się wybierzesz, to będziesz szczęśliwa kiedy usłyszysz, że istnieje także praktyczna, kieszonkowa wersja zapachu z uroczym wisiorkiem.


KOSMETYCZKA


Kim byłby pogromca lwów nie posiadając bata? Członek cyrku bez cylindra albo magik bez różdżki? No właśnie! Elegancka królowa potrzebuje swojej pięknej torby! Ta złota, lśniąca kosmetyczka jest idealnym miejscem, aby trzymać swoje ulubione kosmetyki z tej kolekcji cały czas blisko pod ręką, abyś mogła zawsze odświeżyć swój wspaniały wygląd.


CIENIE DO POWIEK


By sprawić aby Twoje oczy rewelacyjnie lśniły, nie tylko w blasku cyrkowych świateł, przedstawiamy szczególnie trwałe i wysoce napigmentowane, kremowe cienie, które oferują intensywne kolory na każdą okazję. Dostępne w trzech kolorach: 01 - it's magic, 02 - raise the curtain for, 03 - my sparkling acrobat.


EYELINERY


Nowy płynny eyeliner jest dostępny w dwóch wspaniałych kolorach, by zagwarantować perfekcyjny występ: 01 - it's magic, 02 - my sparkling acrobat. Cienki pędzelek pozwala namalować precyzyjną kreskę tworząc makijaż wart owacji na stojąco.


BŁYSZCZYKI


Abrakadabra! Te błyszczyki nadadzą Twoim ustom nieodparty i długotrwały połysk - bez użycia magicznej różdżki! Dostępny w dwóch kolorach: 01 - applause applause, 02 - my glammy acrobat.


ROZŚWIETLAJĄCY BŁYSZCZYK


Nie, to nie jest magiczna sztuczka! Ten rozświetlający błyszczyk w tubce nadaje szminkom i błyszczykom ekstra perłowy i lśniący efekt. Wystarczy nałożyć odrobinę produktu na usta, aby otrzymać prawdziwy efekt WOW. Dostępny w kolorze 01 - it's magic.


PUDER ROZŚWIETLAJĄCY


Kurtyna w górę dla pięknej cery! Delikatny rozświetlający puder nie tylko ożywi Twoją cerę ale także Twoje oczy. Dostępny w odcieniu 01 - it's magic.

Pudru też jestem ciekawa. Szukałam w internecie jakiś zdjęć i muszę przyznać, że wygląda pięknie! Taka lśniąca tafla bez drobinek.


LAKIERY DO PAZNOKCI


Przygotuj się na sensację roku: podwójny lakier jest dumą każdego występu. Bez względu na to czy nałożysz go osobno, czy jeden na drugi - te lakiery upewnią Cię, że jesteś w tym roku główną atrakcją! Dostępny w czterech kolorach: 01 - my sparkling acrobat, 02 - don't feed the tiger, 03 - applause applause, 04 - cotton candy.

Tutaj na pewno bym chciała złoty lakier oraz czerwony - wyglądają ciekawie, zobaczymy jak będą się prezentować na paznokciach.


NAKLEJKI NA PAZNOKCIE

zdjęcia pochodzą ze strony www.zeberka.pl

Możesz myśleć, że dotyk magii ma w tym swój udział. Nowe naklejki nadadzą Twoim paznokciom sensacyjny wygląd - prawie jakbyś wyszła właśnie od manikiurzystki. Teraz możesz łatwo oswoić wszystkie drapieżne zwierzęta poprzez pstryknięcie palcami. Dostępne w dwóch wzorach: 01 - come in, one and all, 02 - big top.


I jak Wam się podoba ta limitowana edycja? Macie już swoje must have? Szczerze mówiąc Circus Circus podoba mi się bardziej niż obecna kolekcja, czyli Vampire's Love - nawet pomimo tego wszechobecnego złota.
Taki powrót do dzieciństwa i wizyty w cyrku, to były czasy... I wata cukrowa! :)

10 komentarzy:

  1. Ja własnie na odwrót.Jestem zachwycona VL a CC średnio.Ale VL na papierze mi też podszedł tak sobie a dopiero jak kupiłam i wypróbowałam było wooow.
    Jak dla mnie na 1 miejscu perfumy bez względu na zapach, tylko dla butelki.Może jeszcze lakiery do paznokci i cienie do powiek.Jak mi się uda załapać chętnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pewnie tej limitki nie bedzie... niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna ta kolekcja, chyba się skuszę na cień do powiek, lakier i kosmetyczkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery do paznokci! koniecznie! najlepiej wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. super, tę wode w pieknym opakowaniu juz widzialam u jedej z blogowiczek dostała bogajze od firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. @ mala9mi - z VL chciałam tylko lakiery, reszta mnie jakoś nie zachwyciła, wszystko takie ciemne... :)

    @ pannakolczykowa - może będzie, poszukaj w drogeriach Natura :)

    @ Chwila - kosmetyczka też jest ciekawa, ale nie wiadomo czy u nas będzie - podobno są też pomniejszone standy, w których nie ma miejsca na kosmetyczkę, perfumetkę i jeden kolor lakieru :(

    @ Cosmetics Freak - no to do grudnia mamy czas, żeby uzbierać na te lakiery :D

    @ Zakręcony świat Wery - też widziałam, no urocza ta buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. puder rozświetlający muszę go dorwać. I byszczyk
    Cienie obacze w sklepie - ale raczej nie.

    btw. zastanawiam się czy dorwe jeszcze puder do rzęs z VL. ;/ chyba marne szanse a coo?

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Olu - jak byłam w sklepach, to wydawało mi się, że pudry nie miały żadnego wzięcia, więc warto się przejść i zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do dyskusji...