Strony

12 sierpnia 2011

Avon – żelowe poduszeczki pod stopy

Hej,

Dzisiaj trochę o moim problemie z wysokimi butami oraz o tym jak go rozwiązałam. Rok temu chodzenie w szpilkach było dla mnie koszmarem, nie potrafiłam wytrzymać w nich dłużej niż godzinę, co i tak było wielkim sukcesem przy takim bólu stóp jaki odczuwałam. Myślałam, że to wina butów, że źle wyprofilowane itd. Jednak problem nie zniknął nawet przy butach z wyższej półki – stopy dalej bolały. Koleżanka – konsultantka Avon'u – pokazała mi te żelowe poduszeczki i do dnia dzisiejszego się z nimi nie rozstaję. Przede wszystkim wkładki są bardzo skuteczne oraz są wielorazowego użytku. Szczerze mówiąc wątpię w to, żeby kiedykolwiek się zniszczyły. Swoich poduszeczek używam tylko do półbutów albo kozaków, wydaje mi się, że do sandałów by się nie nadawały, ponieważ nie posiadają żadnego kleju, który by je umocował w jednym miejscu i mogłoby się zdarzyć, że zgubiłybyście je gdzieś na ulicy. I to jest w sumie ich jedyny minus, troszkę się przesuwają przy noszeniu, ale da się z tym żyć. Umieszczamy wkładki w butach mniej więcej za palcami i cieszymy się z chodzenia w szpilkach. Stopy się tak szybko nie męczą oraz nie powstają żadne otarcia. Po użyciu wkładki przemywamy w letniej wodzie z mydłem i są jak nowe. Generalnie trochę dziwnie się w nich chodzi, ponieważ w butach mamy nagle tak miękko. Podsumowując – polecam, jeżeli bolą Was stopy podczas chodzenia w wysokich butach. Wiem, że na pewno dostaniecie podobne w sklepach obuwniczych oraz w Rossmannie, niestety nie wiem w jakiej cenie.

Cena: 13 – 25zł (Avon)

 

1 komentarz:

  1. Myślę o poduszeczkach całe wieki ale do tej pory nie zmobilizowałam się, żeby zdecydować się na zakup, a życie z nimi z pewnością byłyby łatwiejsze - dokładnie tak jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do dyskusji...