Strony

11 sierpnia 2011

Bell – błyszczyk do ust z efektem 3D

Cześć,

Dzisiaj postanowiłam dodać recenzję jednego z moich ulubionych błyszczyków. Kupiłam go niedawno w osiedlowej drogerii, ponieważ szukałam czegoś, co optycznie powiększy moje usta. Wybór padł na Milky Shake firmy Bell, odcień 09. Jak informuje producent:

Technologia 3D optycznie powiększa i uwypukla usta.
Aksamitnie jogurtowa konsystencja wygładza je pozostawiając na nich mokry, niesamowicie lśniący efekt.
Błyszczyk dodatkowo zawiera substancje nawilżające i chroniące delikatny naskórek przed wysychaniem i pierzchnięciem.
Półtransparentny, mleczny kolor subtelnie rozjaśnia usta.
Przygotowany w pięciu matowych odcieniach naturalnie podkreślających usta.

Generalnie jestem zadowolona – błyszczyk jest bardzo jasny, co sprawia, że moje usta wyglądają na większe. Posiada on pędzelek, co jest ogromnym plusem, ponieważ gąbeczki są dla mnie niedokładne. Błyszczyk jest gęsty, więc jeżeli ktoś nie lubi klejących się ust, to radzę zainwestować w coś innego. Co jeszcze... Trwałość, tutaj nie oczekiwałabym od niego cudów, wytrzymuje bez poprawek maksymalnie 2 godziny. Natomiast jeśli chodzi o nawilżanie to ma u mnie piątkę. Generalnie mam wiecznie suche usta, a ten błyszczyk całkiem dobrze radzi sobie z ich nawilżaniem – nie są po nim ściągnięte, ani nie pękają. Podsumowując – jeżeli nie szukacie błyszczyka na jakieś większe wyjścia, a Wasz budżet jest trochę ograniczony, to z czystym sercem mogę go Wam polecić. Na pewno jest wart wypróbowania. A co Wy o nim myślicie?

Cena: 12zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do dyskusji...